dinsdag 22 november 2022

De geheime voorlezer


Vandaag hadden we onze eerste geheime voorlezer. Spannend! We kregen om te beginnen enkele tips :

    1.  Ik zat zelf ook op de Sint-Michielsschool 30 jaar geleden. 
    2. Ik heb momenteel 1 kind dat op de Sint- Michielsschool zit.
    3. Ik lees graag in het Nederlands, maar ook soms in het Frans. Het liefst van al lees ik spannende boeken op vakantie. Dan kan ik soms niet stoppen met lezen.
    4. Ik dans heel graag.
    5. Als er veel meisjes van de klas in mijn auto zitten kan het wel eens héél gezellig worden. 
Kunnen jullie raden wie onze geheime voorlezer was?

We mochten vandaag genieten van de voorleeskunsten van de mama van Camine. Zij las ons voor uit 'de Griezels' van Roald Dahl.
En terwijl we ' luisterden met onze oren ' lieten wij onze fantasie gaan en tekenden we onze eigen versie van meneer en mevrouw Griezel.





Een dikke dankjewel Valérie! Wat hebben we genoten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten