maandag 28 november 2022

De geheime voorlezer - deel 2

Vandaag hadden we onze tweede geheime voorlezer. We kregen om te beginnen weer enkele tips :

  1. Ik zat zelf nog op de Sint-Michielsschool en kreeg er les van juf Anne, juf Marleen, juf Brigitte en meester Ludo. Juf Anne las ons altijd voor uit Jip en Janneke!
  2. Als kind las ik heel veel boeken en later wou ik schrijfster worden. Mijn kind uit deze klas leest niet zo graag, behalve strips.
  3. Ik heb twee kinderen, een jongen en een meisje.
  4. Ik werk zelf op een andere school.
  5. Ik ben dol op koffie, planten en onze twee konijnen. 🐰🐰
Kunnen jullie raden wie onze geheime voorlezer was?

We mochten vandaag genieten van de voorleeskunsten van de mama van Jolijn. Zij las ons voor uit 'Harry Potter en de steen der wijzen'.


Wij zaten alvast allemaal op het juiste spoor.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten